peeniissss


Grrrrrr, bror alltså (h)

Pizzan smakade ask kopp.. eller iallafall köttfärsen, så det vart så att jag skrapade av köttfärsen och osten och allt, haha, vilken smakupplevelse. Sen gick vi till papperskungen där Lukas posade vackert i min skinnjacka som ni ser, sen gick vi på ica och han köpte godis. Men det gjorde inte jag för jag har slutat äta såna grejer! Men det kommer in hålla, eller jo det kommer det.
Undra om jag ska gå ut och gå en sväng nu? Fast egentligen så orkar jag inte, men det vore väl bra. Kanske Issa vill följa med? Jag skickar ett sms och frågar vad hon gör. Hon var med Ellen. Dom kanske kan följa, let's see. Jajajaja. Åh nu har vi smsat ett tag men jag får henne aldrig att fråga om dom kan följa med mej ut på min underbara promenad! Jag får väl ta mod till mej och fråga om dom vill med, ja det gör jag. Ska vi se vad hon svarar.. Dom ville :D:D


´hgeeeeeeeeeeejdppdpspåadoapåsodåapsodi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0