du är allt jag ser, hör och tänker på

Så var det söndag kväll, en timme framåt till och med. Sommartid! Åh, jag blir så glad bara av att höra ordet sommar. Det liksom kittlas i hela kroppen och jag blir full av förväntningar. Jag fattar inte varför man längtar efter sommaren så mycket? Jo, klart att den är underbar och varm och allt, men det kan ju vara roligt på hösten, våren och vintern också. Men det är själva ledigheten såklart.. och att inte behöva ha tjocka kläder och en massa jobbiga skor, och ingen skola! Ja, det är det som är det bästa med sommaren. Jag längtar nåt otroligt. Massa sommarplaner ska ni veta!
Igår var det iallafall polar, jag var där med Janine, Claudia, Madde och Karro. Fast Madde och Karro for hem tidigare än oss andra, dom ville väl hem till Sällskapsresan :) haha. Innan polar var vi hos Janine allihopa och käkade pizza och fixade oss, tredje dagen den här veckan jag åt pizza, men det gör mej ingenting ska ni veta, det är ju så himla gott. Men det var ganska roligt där borta! Fast en grej var jobbig, jag fick problem med benet, helt plötsligt så la det typ bara av.. eller det gick inte att böja på det för det gjorde så ont, men efter jag vilat en stund så funkade det fint igen. Efter det sov jag hos Janine, vi kollade på film till 3-4 på natten, sen såg vi på film när vi vaknade runt 12 igen, men klev upp, det gjorde vi inte förens runt fyra. Då for vi hem till mej, för min familj hade bjudit hem dom. Vi spelade pingis och kollade på ännu mer film, hah. Lindsay Lohan! Jag älskar verkligen hennes filmer, förutom Just My Luck. För där är hon vuxen, och då är det inte lika roligt. Lindsay har ju alltid varit min idol, men när jag tänker efter så har jag väl aldrig haft riktig koll på vad idol betyder, men det betyder att det är nån man vill likna och vara som, men jag vill faktiskt inte vara som henne. Varför skulle jag vilja vara en lesbisk olycklig knarkarskådis? Som åker in på rehab hela tiden. Nej, det klarar jag mej faktiskt utan. Men bortsett från det så tycker jag nog om henne. Jo det gör jag.
På tisdag är det studiedag, härligt säger jag bara! Ingen skola, hoho vad skönt :) precis som på sommarn..
Den datorn jag sitter vid nu, den kanske jag ska få ha på mitt rum. Det är visserligen en gammal burk, men det är iallafall en dator som funkar. Bättre än den andra i källaren, så den kommer duga.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0