lukkeboy


brushäään (h)

Kan ju lova att jag var stressad imorse, haha.. var så trött så jag hörde inte väckarklockan, sen väcker issa mej ba "Klockan är tio över åtta" Jag ba "VA!" och flyger upp ur sängen och har fet paniken, hon säger att min väckare hade ringt och att hennes hade ringt flera gånger men jag inte klivit upp. Jag hade inte ens på min väckarklocka :o haha, men det gick ju bra ändå. Kom tilll och med dit kvart i nio för jag typ gick hur snabbt som helst, jag översteg till och med hastighets mätarn min! Tog typ 1 timme och 45 minuter att klippa, slinga, färga. Fast jag trodde inte att hon slinga, men det gjorde hon visst när hon tvätta ur färgen eller vad man ska säga. När vi var klar där gick vi hem hit, jag åt men issa ville inte äta. Sen gick vi tillbaka till frissan tjugo i ett, då var det issas tur att fixa håret. Jag somnade i soffan :$ också hade jag börjat snarka, först lät jag normalt sen hade jag låtit som nån gris eller nått ;o haha underhållande för issa kan jag tänka mej. Jag vaknade inte förens frisören börja hålla på med hårfönen, men det ljudet vänjde jag mej vid och somnade om, men sen fick issa sms, och hennes mobil låg typ bredvid mitt öra. Vi gick hemåt också gjorde vi en annan sak! :) vad får ni inte veta, sug på den ni!

Ikväll ska jag vara ännu mer med issa, men då ska vi till fredrik och se på film med han och toffe.

Nu ska jag hjälpa pappa att duka,
hejdå!

Kommentarer
Postat av: corneee

va bra det blev :)

2009-06-16 @ 16:55:30
URL: http://corneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

de vart ju bra :)<3

2009-06-16 @ 21:56:37
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0