sunday morning

Godmorgon, det verkar som att vi ska åka till min farbror idag. Den här helgen har kännts lite wierd, har varit hemma hela dagen i fredags från klockan två. Sen igår var jag med familjen på stan, och sen kalas och nu verkar det vara ännu en dag? Och det konstigaste är - jag har ingenting emot det! Jag brukar stå och skrika att jag vill ut till kompisarna, inte vara med dom och sådär, men nu har jag inte klagat nånting.
Förutom nu då när mamma kommer in i mitt rum och står här i en evighet.. eller okej, kanske 1 minut men ändå. Mitt rum kommer och går man inte som man vill i! Det är ett som är säkert, det här är där jag vill ha privat rum. MEN DET ANVÄNDS SOM EN JÄVLA SAMLINGSLOKAL! Det kan verkligen ge mej psykbryt..

Ska visst ut och gå med mamma, men nu vart jag så irriterad för att hon gick in här.. haha, men ändå.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0