liseberg

Åh va roligt det har varit på liseberg idag! Vill bara lägga in alla bilder som knäppts, men det får ju bli senare i veckan.. attans, det var liksom så många. Åkte alla karuseller förutom bäbiskarusellerna, eller jo några bäbiskaruseller åkte jag, med ludvig :) fast jag och lukas åkte farfars bilar också hihi. Det har vi också kort på! Det är så mycket vi har kort på. Det som är bra med kameror är att man kan aldrig knäppa för många kort (visst det kan bli fullt på minne men) jag menar, det är alltid lika roligt att titta på bilderna och tänka tillbaks. Och ju fler, desto bättre :) wonderfull.
Vi åt på burger king, chicken nuggetsen smakade askonsigt, cheesedipen också. Men stripsen var goda. Jag har inte lagt ut ett enda öre idag! Och det känns asbra, mer pengar till stockholm tjoho!

Alltså jag är alldeles för trött för att blogga nu känner jag, mina ögon håller på att falla ihop.. så godnatt, vi får höras imorgon. Då jag ska ut och segla, läskigt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0