inte bra

Hade lånat 100 kr av lukas häromdan, var egentligen meningen att jag skulle låna 50 men han sa "ta hundringen och ge tillbaka en hundring sen". Idag för några timmar sen skulle han ha tillbaka det, men han hade visst glömt att jag var skyldig han 100 kr! För han ba "Ge mej mina femtio spänn", visst tänkte jag och gav han det. Nyss kom han in och sa "Hur mycket lånade du av mej egentligen..?" jag började skratta och ba "Öhh femtion minns du väl?" han ba "NÄHÄ! Det var 100, det var det!" haha så nu har han fått sina pengar. Gick inte så bra som jag hoppats på inte!

Duger inte en 50lapp? Nähä..
och btw liksom, det är väl bara myt att pengar är bland det smutsigaste som finns..?


GULLIG JAG ÄR I PAPPAS TRÖJA OCH ETT HÅRBAND SEN JAG VAR 7! Jag vart lite småsur och drog det över huvudet och spelade pajas. Har inte tagit av mej de än, märkte jag när jag tog kortet. Ooops?
puss!
& godnatt :)
(snaaart..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0