hemma!

Åh, ni ska bara veta va stressad jag var när jag vaknade :o jag hade drömt en jättestressig dröm om skolan! Såhär på sommarlovet, måste ju vara förbjudet.. alla, dom som skulle börja sjuan, åttorna, niorna och dom som slutat nian var där. Och dom har ju gjort om schemat jättemycket, och allt bara snurrade, eller alltså jag vet inte, minns inte riktigt, men var alldeles yr och jättestressad när jag vaknade :o..
Så hade jag inte koll på klockan heller, jag tänkte, den är väl knappt elva för väckarn skulle ju ringa elva. Så startar jag mobilen, då är det halv tolv -.- men på huawei;en så ringde väckarn vare sej mobilen var av eller på! Det var bara att kliva upp och leta efter hårinpackningen bland alla kassar vi har i hallen efter resan. Åh, känner redan då att jag skulle kunna sova minst ett dygn till.. är helt slut i huvudet.
Tog en dusch, laddade över bilder från resan till datan. Innehåller mest bara bilder på ludvig ;d kanske för att han jämt är där mamma är, och att han har väl aldrig haft nått emot att va med på bild ;> som att nån annan här ha de!
Åhhh och nu skickade max en bild på mej som han tog när jag och ellen sov hos han för några månader sen.. JAG TYCKER INTE OM BILDEN! Men han vägrar ta bort den :o han vill väl ha nått att terra mej med i mellanåt, tror jag. Hahhaha

Nu ska jag ladda upp ännu ett inlägg, full med bilder! :) sen ska jag till linnéa på stan, eller jag måste blåsa håret, noppa ögonbrynen, kleta på mej mascara och så innan. Funderar på att ta haramsbyxorna idag.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0