claudia

Hejsan, är jag bäng eller vad? Går ut i spöregnet till laggarberg. Hade inget mål om var jag gick, jag bara gick för jag vart så lessen. Kommer jag till lagga, fatta inte vad jag skulle göra där heller, så åker putte förbi ba "va göru i lagga?!" haha fattade ju inte de själv heller! Karro bor ju där men hon är inte hemma, och jag saknar henne så otroligt mycket! Har inte träffat henne på prick 2 veckor idag! :o :( måste måste måste vara med henne så fort som möjligt när hon kommit hem från stugan!
Ikväll ska jag iallafall vara med claudia, här har ni en bild på henne och mej iallafall


Haha den är från mars men ändå ;) Ska åka till henne när hon kommit hem från anton och när jag ätit och så! :) Får väl se vad vi hittar på, inte träffat henne sen gatufesten :o och innan det så har jag bara varit med henne en enda gång på hela sommarlovet.. de ändrar vi på idag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0