good night

Hej, nu kan ingen vara tröttare än mej. Jag är jätte trött, fast jag vet inte om jag pallar sova ändå. Fast jag ska ju det. Snart.
Idag har vi lekt lekar, och ätit pannkaka. Ludvig önskade sej pannkaka till mat idag. Så det åt vi. Gott, mycket gott. Sen har vi lekt kurragömma, hunden och benet och blindbock. Det var jätteroligt att leka blindbock, haha. Sen åt dom andra chokladkaka och sånt men inte jag då, jag drack oboy, jag har druckit jätte mycket oboy idag. Sen såg vi Gustaf 2. Sen satt jag mej här, och snart ligger jag i sängen.
Det har varit en riktig familje dag idag, vi har varit jätte snälla mot varandra, förutom en gång då, jag och Lukas fick lite adhd på varandra. Han tyckte jag hade för hög volym på singstar, men vem bryr sej? Han sitter ju änå bara och spelar cs me hörlurarna på sej. Dessutom ska inte datorn hans vara där nere vid teven, han kan ha den på sitt rum.
Tänk att jag har varit hemma hela dagen, och det kändes inte jobbigt ens. Det var bara skönt. Som att jag var helt borta från omvärlden nästan! Haha.
Så fort jag publicerat det här inlägget ska jag gå in på min egen blogg och läsa det, också ska jag se om det knips i hjärtat. För alltid när jag läser eller ser andra som är med sina familjer och har det bra, så blir jag så avundsjuk så det knips åt i hela hjärtat och blir tårögd. Idag är det inte jag som ska bli avundsjuk :)
Vi såg på filmer sen jag och Linus var små också, haha jag såg ut som ett rött troll. Fast mamma tyckte iallafall att jag var söt. Det sa hon.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: corneee

undra jag också vem som skrev :p ngn feg unge som bara våga va anonym ;p menmen, hihi okej :D

2009-01-25 @ 15:07:55
Postat av: Anonym

lilla gumman :)



ibland är det underbart att få vara med sin familj, känna hur trygg man kan vara. slippa låtsas vara någon man inte är. trots att alla familjer är olika, och alla älskar inte alltid sina familjer, så hoppas jag att du kan känna dig glad ändå. du har en familj som älskar dig, det är inte en självklarhet för alla.



med den här kommentaren vill jag inte på något sätt få dig att känna dåligt samvete, tvärtom! du kan ha gott samvete för att du är den du är. Kärlek,



//en random bloggläsare som råkade hamna på din blogg och har läst några inlägg:) fortsätt såhär gumman, du är stark!

2009-01-25 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0