ödasfj aödfja ö

idag ska jag och mamma åka på birsta och köpa nya skor till mej :) kulkul, sen vet jag inte vad som händer. det är ju sista lov dagen så vill ju göra nåt roligt. emil frågade om jag ville va med han, issa och fredde, men sen så sa han att jag inte fick det. så nu vet jag inte.
det är väl ba å ringa nån annars :D

hejssssvejssss

nej jag skoja, jag vill inte gå. jag har fortfarande ont i min högra kind, för när jag var på birsta med karro gick jag rakt in i typ en klädstolpe eller nåt.. jag kollade åt andra hållet.. kul när alla skrattar åt en, och ännu skämmigare var det för att jag inte var med karro då heller, hon var borta med sin mamma nånstans. jag ba gick ut det snabbaste jag kunde och tittade inte på någon. hehe..
ja! det här är mina nyårslöften:

slita mindre på håret
sluta äta så mycket på donken
sluta äta så mycket överhuvudtaget
få bättre kondition så jag inte blir alldeles svettig och andfådd efter bara nån meter
ta mer kort
sluta slösa pengar på skräp(mat..)

det var väl dom. hoppas jag håller dom då.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0