nattblogg

godnatt, nu är klockan 00:58. vet inte vad lilla jag gör uppe nu =/ jag ska ju ligga och sova tryggt i min kära säng. men jag kunde inte somna! jag låg bara och tänkte på bilden jag lagt upp på bdb, hur jag skulle färga håret. då fick jag lite panik. jag vill inte färga håret längre! jag vill va blond! för tänk till sommarn, åh vad jag skulle ångra mej när jag såg typ alla andra som färgar håret ljusare och blir brun med alldeles ljust hår till. jag vill ju vara blond till sommarn, och blir jag mörkhårig nu, så får jag liksom vara det ett tag till. alltså så var jag tvungen att starta datan och lägga in en bild och skriva att jag ångrat mej. haha, vilket liv man har.
kvällen spenderades med issa, emil och fredrik i emils käre epa.
och nu ropar pappa att jag måste avsluta.
så godnatt allesammans! imorgon klockan 18 befinner jag mej på filmstaden och tittar på yesman med karro, issa och ellen :) det blir kul, har längtat efter att få se filmen väldigt länge. jim carry är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0