i wanna hurt you just to hear you screaming my name

hahahahahahha, vilket damp på trummorna han har travis barker. kolla!

today, har karros familj varit här. dom fick inte nog av oss att vara med oss ändå från 2008-2009 igår kväll! haha. dom vuxna sjöng singstar, jag tänkte inte göra det eftersom att jag har fett ont i halsen och vill ju dessutom inte smitta ner först micken med halsfluss (vilket jag tyvärr har då) och sen smitta ner dom som tar micken efter mej. men så hade karros skiva alice coopers poison! åhhhhhhhhh, jag älskar den låten! så bra alltså. men samtidigt kanske det är bra att sjunga bort bacillerna? kan man göra det? hm, kanske att jag skulle googla på det.. fast vad skulle man skriva, "går det att sjunga bort halsfluss?" äsch, strunt samma.
asså jag har verkligen hittat min stora hobby ja, att bygga pussel. kan sitta och göra det i timmar! så roligt och spännande tycker jag att det är. också har jag organiserat bitarna så noga, och sånt där. så när nån annan kommer och ska bygga med mej blir jag jätteorolig och måste hålla koll så att dom inte förstör hela tiden. idag byggt karro och mathilda med mej, men jag litar på att dom inte förstör min pussel plan. dom var ju till en bra hjälp.
jag bygger ett pussel med ett slott just nu, det fick jag av kewin i julklapp :) det är 1000 bitar, det är rätt så svårt för liksom, runt det där slottet så är det bara skog och himmel så det blir så svårt när alla bitar ser likadana ut. men du vet, linda greja't! not. nä men jag försöker iaf :D
och nu äter jag vindruvor, mycket mycket gott. också lyssnar jag på poison (h)

hehehe,


nu ska ja inte blogga nå mera.
hejs!

Kommentarer
Postat av: corneee

jag älskar travis barker :d he is very snygg ;)

2009-01-01 @ 23:55:22
URL: http://corneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0