hjärta --> <3

Hallå hallå, jag har ingen vidare lust till att blogga. Eller lust har jag väl, men jag ska inte göra det för jag orkar inte ;) eller jo, det gör jag. Men jag har inget att skriva om! Det gick iallafall bra på skolan idag, förutom på svenska plusen. Vi avslutar varje lektion med att man ska säga hur många procent man har jobbat. För några veckor sen hade jag väl 75-80% varje gång, kanske 60% nån gång då jag vart busig. Nu på dom senaste veckorna har min arbetstid sjunkit ordentligt, eller vad man ska säga. Det var 30% förr förra veckan, 10% förra veckan, och idag låg det på 0%. Inte bra, men det värsta är att jag knappt har nå funderingar på att ta igen de. Men det ska jag göra ändå.
Jaja. Dagen har väl gått bra, och jag har nyss ätit gröt. Sen tror jag att jag ska vara med Ponthus :)
Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0