min dag min dag min dag .....

Det känns som att den här bloggen börjar bli väldigt långtråkig, det ända jag kan komma på att skriva om är vad jag gjort på dagarna. Det är väldigt tomt i mitt huvud nuförtiden förstår ni, tommare än det brukar vara. Nej jag skoja, min hjärna går faktiskt på högvarv för det mesta. Förutom nu då, nu har den lugnat ner sej och tänker inte så mycket. Nån liten fundering ploppar väl upp lite då och då, men ingen som jag kan komma på nu. Sorgligt. Så vad ska jag göra, skriva om vad jag gjort idag? Jag har iallafall varit på stan. Och på skolan, fast jag var ju på stan efter skolan. Åt på donken as usual. Jag börjar bli stam kund där ja :O också märker jag att låren blir tjockare av sån mat, och det är INTE roligt!! Verkligen inte ;o men jag är ju så söt ändå hihi.
Det var Ellen & Issa jag gick med där. For väl hem runt fyra, vi var inte där nå länge. Satt mej här nån gång. Snart är det mat och sen blir det hockey med Isabelle ikväll :)
jaaaaaaa...................................
 nu har jag inget mer att skriva
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0