gårdagen, lite av den iaf

Vi kom till Elina runt halv åtta, vi kände inte en enda där, så vi kände oss liiiiiite utstötta, haha. Vid nio gick vi och åt på donken, bara jag och Ellen. Vi hade ju lite små tråkigt där uppe hos Elina. Men när vi kom tillbaka efter kanske en timme, då var det roligare! Det hade kommit lite mer folk och sådär, och ja. Pappa hämtade oss runt ett, snäll han var, för först sa han elva-halv tolv. Men vi fick alltså stanna till ett tjoho! :)
Idag ska jag och Ellen på stan. Jag ska ladda över bilder sen när jag kommit hem tror jag, så kan jag ju lägga upp några här. Fast.. jag har bara kort från när vi gick runt på stan, för där inne hos Elina kändes det lite knäppt att gå och ta kort på folk man inte känner. Jag skulle inte passa som papparazzi.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0