skor

Eftersom de är fettis dag på skolan imorn, dvs äta massa godis och kolla på film, så hängde jag och ponthus med mamma och linus på birsta för att fixa godis. Klappat och klart, fick mej ett par skor också :)


Lite små söta va dom väl ändå? :)

Också kunde inte ponthus hålla sej och jag kunde inte säga emot, så vi bytte julklapparna idag istället för imorn. Fick ett jättesött silverhalsband av han med ett litet hjärta på :) de vart jag glad för! Och han fick två tröjor av mej. Plus att jag fick en kofta som han haft som är aaas mysig! Den är värsta mjuk på insidan så den sitter jag och myser i nu kan jag lova :D

Kvällens problem är att pappa har dammsugat, dvs att han slängde upp allting jag hade på golvet på sängen.. ett riktigt berg kan jag lova. Ska städa upp det, sen ska jag lägga mej och läsa gamla dagböcker, gud va kul!! Man hade så konstiga problem på den tiden :o
hihi, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0