ponthus <3

Hallåå!

Igår frågade
bubbas om jag och ponthus skulle med till granloholm, de va partaj. Grattis på elin & johanna :) så vi stack dit med han, josef, benny och bullen. Så när vi väl va i granloholm hade vi lite problem med att hitta lokalen haha, men det löste sej till slut ;) tyckte de riktigt kul ja, träffade dani som jag inte träffat sen i somras, dåligt glad jag vart! Men vid halv elva stack the timrå gang hemåt, hahahaha. För då blev det lite knas därborta och det ville vi inte va med på, jag följde med upp till ponthus och somnade för jag tänkte har inte mamma och pappa hört av sej innan klockan två så sover nog dom också. Nä men då ringer dom och säger att dom kommer och hämtar mej nu! Haha det är ju helt otroligt. Aja så jag for hem och sov, och nu ska jag åka iväg till ponthus igen :) bara mamma och pappa blir klara nån gång.. jag som dukade undan hela frukosten själv för det skulle gå snabbare :o

Men jag ska väl kanske klä på mej jag också hehe,
vi hörs när vi hörs :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0