yess sir


Kände för att vara lite extra snygg ikväll, yeah (h)

Drog till skb, där hämtade cricka upp mej så drog vi till daniel. Vi var där ett tag för dom skulle äta och så, sen stack vi till stan efter ännu ett tag, där dom åt igen! Haha men är det donken så är det ju så. Vet inte hur länge vi var på stan, stack iallafall hem till daniel sen. Satt & snacka, kolla på film :) pappa hämtade mej strax efter elva.. så kom hem för ett tag sen, har nyss fikat så ska bara snacka lite med janiiiine =) vi ska till lögdö imorgon, yesyes! Janine fick som hon ville så vi sover nog där en natt :D innan det ska jag få som jag vill = BADA! Badsugen som jag vet inte vad :o blir malands pisspöl, det ser vi framemot. Hahah det kommer säkert regna.. men skit samma, du vet, jag är ingen badkruka. Janine säger att hon inte ska bada. Ska knuffa i hon.. hähä, men säg ingenting till henne om det :o
Måste även tvätta löshåret, tänkte göra det ikväll men jag gör det imorgon så är det färdigt när jag kommit hem från lögdö. Jag kan faktiskt klara mej nån dag utan det! Hoppas janine hittar nå billigt löshår i cypern som hon kan köpa åt mej ;> eller ja, först köper hon det till sej själv, sen köper jag det av henne. Perfa!

Men ni får ha det så bra, ska kolla om sepe bilddagboken funkar..
läju inte hända, men puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0