lögdö idag

Godmorgon godmorgon, blir inget tripp till malandsbadet i det här vädret. Tänk om det börjar regna, eller okej det spelar ingen roll om jag ändå ska bada, men om det typ.. börjar blixtra :o då är jag så gott som dödens! Eftersom att jag är så lång så är ju mitt huvud det första den slår i ;>
Men istället så blir det ju lögdö. Lite blandade känslor om det, men jag och janine ska dit iallafall. Fattar inte vad vi ska göra där, det är typ 13 st som har kommit till lägret. Åker dit för att träffa ludde, sen vet jag inte vilka fler som är där. Kanske att hanne är där? Isåfall blir det kul :D

Jag måste duscha, fast jag orkar inte. Är sjukt trött! Tror jag bastar i samma veva :) så kan jag springa upp och ta ett dopp i lillpoolen! Då får jag ju bada, också är det så roligt när man liksom är varm. Bara jag inte gör samma tabbe som jag råkade göra när jag och janine skulle basta, jag startar bastun men inte värmen.. äsch, har jag nånsin påstått att jag är smidig? Nej.

Nu håller ögonlocken på att slå igen..
Det kommer ju göra allting så mycket bättre att åka till lögdö :o läju dygna.
Jaja nu ska jag sluta klaga :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0