give me more


Just ja, höll på glömma! CHECKERS! Måste kila dit ner, men det är en sak som är tragisk - att jag äter och äter men blir aldrig mätt :| det är skitjobbigt, har ätit pannkaka och blev inte mätt :o och jag vill inte äta nå mer pannkaka!
Tror jag köper en chokladkaka på vägen, men jag vill ha pengarna till annat - inte godis! Äh, jag får väl komma på nått.. undra om jag ska ner dit och sen ta bussen direkt till skb? Eller om jag ska dit, sen hem och byta om och sen till skb? Nått att tänka på. Jag känner mej så ofixad! Fast å andra sidan är ju klockan bara två, så jag läju åka hem i mellan.

Men nu ska jag.. dra :)
puss!

OCH DESSUTOM ÄR JAG VÄLDIGT AVIS PÅ LINNÉA JUST NU :o:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0