fortsätt kämpa!

Godkväll mothafuckers, är här med min.. hmm, flamingo? Nä, snarare struts.. det är iallafall janine jag pratar om, som ni säkert hade räknat ut :) ja egentligen så får jag inte blogga för henne, för hon ligger efter i bloggning (och i utvecklingen, hennes hjärnkapacitet har inte slagit ut än). Njae, nu är jag elak. Men ibland är sanningen smärtsam!
Vi har ätit chips. Och mackor, chipsen var godast! Selånger var helt okej, lite våt jag var där då!!! Synd att ingen hjälpte mej med det. Misstolka inte det regnade faktiskt och ingen erbjöd paraply. Gick lite vilt till för vissa, hahaha..
Jag åt majs idag också! Tjoho, men jag var inte som karro och köpte 5 färska majskolvar för att ta med hem hahahhaha sötan, dom fick hon gå och bära på innan jag tog min kofta.. vilket var nån timme ;)
Åkte karsuell också! 2 st blev det, japp som jag trodde, samma som igår. Inte samma karuseller, men samma antal. Vad säger ni om det va, avis nu eller? Många toapauser, har seriöst nått fel med pisspåsen jag har i magen, fylls på 2 sek och inte töms den helt nån gång iallafall. I love coke, so i buy a coke. Öh det stavas så va?
Känner att jag inte har nått  vettigt att skriva men jag kämpar på! FORTSÄTT KÄMPA! Det säger jag även till jannebanan som sitter och gäspar här bredvid mej, håll dej vaken! Håll dej vaken! Tredje gången gilt.. HÅLL DEJ VAKEN! Nu är hon vaken som aldrig förr.. det rimmar naken, det är hon inte iallafall. Puh! Det var inga särskilda där idag, eller jo klart att det var men det var typ samma folk som igår. Men det var trevligt ändå de :)

Skulle kunna avsluta med en bild men det känns inte som läge med det när jag och janine sitter i janines gamla overaller, det är askallt här. Madde har landat på antarkiskt och vi, vi skyddar oss för pingvinerna! Därför sover jag hos janine för hemma hos mej kryllar det av dom..

Jannebanan, strutsen, tack för att du är en räddare i nöden! Bögen,
puss. Peta i naveln på eran pappa från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0