asdsdgsd hgf

Haha, nu lyssnar jag på "Ditt jävla luder våfflat hår och puder, du hukar dej och suger.." osv :D haha den är rolig!
Dagen då, jag och Ellen vaknade runt elva för Lukas kom in och skrek "VARFÖR HAR DU TAGIT MIN INTERNETSLADD?!" dum fråga, vad tror han? -.- höhö. Blev inte att somna om då iallafall, gick upp och åt frukost. Åt ägg! Fy vad äckligt, skulle bara försöka vara lite nyttig sådär. Inget som kommer upprepas. Sen gick Ellen när jag skulle duscha, lika bra de för sen dampa helvetet lös här hemma. Fitt skolan skickar rapporter om allt som händer mej i skolan hela tiden, frånvaro rapporter, om jag "flamsat", inte haft en bra dag, ALLT. Jag får sepe hets och åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag blir så jävla förbannad bara av att tänka på de!........
Då vare inge kul att vara här längre.
Gick till Ponthus :):):) var där typ hela dan, gick hem runt sex och åt. Har visst utegångs förbud ikväll, ja jag kommer älskar er sååååååå mycket mer för att jag inte får göra nånting. Jag kommer bli så trevlig och glad över att vara i det här "underbara" huset! Det är ju as kul! Jippi! Ni gör mej lyckligast i världen.

...................................

eller så inte
ha en kul kväll
det ska inte jag iallafall
för mitt påskägg är slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0