afg agbfgd hfdlaif liaöoai jögb

det var ju inte lite ljust det blev.
jag vänjer mej.

idag så har jag suttiti hemma hela dagen då, vaknade vid halv elva och typ.. kollade på film i knappt en timme, do'h, det är så tråkigt att kolla på film mitt på ljusa dagen så jag stängde av. sen.. så for jag ju till frissan, tog typ en timme och 45 minuter. det är dryyygt att sitta så länge ;d men men. nu vet jag inte vad jag ska hitta på, blir nog ingen teater. har ändå inte gjort teater läxan, lika bra att göra den nu.

skit också.

på tal om läxa, jag har ju prov på torsdag.. i teknik.. ÅH! no ämnerna vettu. jag behöver ju träna i 4 månader minst om det ska sitta, apa apa apa.. får ta hem och jobba imorgon då, för då ska jag minsann på skolan. för jag har inte haft nå feber idag, idag var det bara hosta och slemm och snor. bläää..


hejdå,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0