min fina nyckel

hejhallå, nu är jag hemma från teatern. fast kom hem för typ 1 timme sen, men ändå. pappa hade fixat en överraskning till mej, gissa vad jag fick? jo, det hära:

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint va? fick simpson nyckeln och nyckelringen, den andra gråa tråkiga nyckeln, den är skåpnyckeln. den köpte inte pappa, ne, den betalade jag och ellen för vi råkade hä sönder den jag fick av skolan i sjuan.
jaja, men visst va det gulligt av pappa? bara för att jag älskar simpsons och inte har någon egen hemnyckel så fick jag de :) tihih.
jag ska nog gå och sova nu, ska duscha imorgon. fast det kommer jag aldrig orka göra, men ändå.

pussssss

Kommentarer
Postat av: alex

simpsons suger

2008-11-18 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0