blablablablablä

åh vilken himla jobbig dag. jag har grinat och haft utbrott om vartannat. jag tycker att det är fånigt att skriva ut här vem man är sur på och shit, så det skippar vi.
just nu är jag med karro, vi har varit på birsta och köpt julklappar och ätit på donken och så. nu är vi hemma hos mej och ska väl hitta på något, bara jag stressar ner. det damp ringde på pappas mobil, till slut svarar jag, då är det pappas kompis magnus som står och har väntat på att pappa ska komma och hämta upp han, och där har han stått i tjugo minuter. då ringer jag till linus mobil för han är också på hockeyn med pappa, det är dit dom ska, men då svarar karro som sitter nere i linus rum, så då har inte han mobilen med sej heller .< så då får jag ringa till micke för han är också där, så ger jag fel nummer också rings och bryts det om vartannat :O åh va himla jobbigt.
nu är det löst tror jag.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0