asodfjlsafmdgi

hejsanhoppsan, igår var det pannkakskväll på torget i timrå centrum. såklart att man var där och åt pannkakor, var med i en tävling och umgicks med folk. det var timrå pingstkyrka som hade anordnat det. och pappa var såklart med och fixade det och sådär då, och när dom skulle säga vem som kommit femma på tävlingen som bestod av att skjuta bandyklubba, kasta boll och nå konstiga saker som jag inte kan förklara. men då sa iallafall pappa ba "och på femte plats... min egna linda!". haha, stolt som tuppen över mej då! men det var bara 6 placeringar, men jag kom före issa iallafall :) men efter karro, men aja. tobias vann. tror han fixade alla grenarna ;d men det var iallafall en rolig kväll :) också delade dom ut badbiljetter så att man skulle komma gratis till badhuset med w nästa fredag. ska väl antagligen komma dit då, i love to bath. haha.

och idag är jag jättetrött. helt slut, och pallar inte prata med någon ens. så har jag kännt hela morgonen och hela dagen hittills, vet inte när jag ska vakna upp. men det är väl så att är man trött på dagen så är man pigg på kvällen, får hoppas det för ska vara med fille sen =) <3

och nu sitter ludvig och pratar. han sitter såhär när han ritar "och nu ritar jag ett hjärta, nu färglägger jag det.. blir mitt hjärta fint nu? nu ska jag måla gubben. nu målar jag gubben. nananannanaa. nu har jag målat på gubben. blir min gubbe fin nu?". åh, och jag orkar ingenting så jag sitter bara och skriker "OKEJ JAG FATTAR!" tillbaka, och då han ba "men jag pratar inte med dej ju..." haha, jag ba "men vem pratar du med då?" ludvig ba "mej själv..." haha bästa sällskapet. undra vem han brås på.

har ingenting att göra, men hittade nyss the sims2 skivan så tror jag ska spela lite, aslänge sen. haha. men det är så himla drygt det spelet, men ändå. har väl inget bättre för mej och pallar inte sova. eller pallar gör jag, men kan inte. eller äh.



hejdå ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0