strejkar ju med bdb så lägger ut här istället :D

Idag

Kläder: såklart inte
Bättre än igår: äh ganska jämt ;D

Imorgon
Är det: hm.. måndag
Händer imorgon: det vet jag inte:p eller justja, va med matte nåt iaf

Favorit
Nummer: 3, 6, 9
Färg: röd och blå, fast jag gillar alla färger :D
Årstid: sommar!!!!!!!

Nu
:
Saknar du någon? ja, karro t.ex.. hon är på läger i sthlm
Humör för tillfället? haha inget humör typ..
Musik: simple plan - no love
Tidsfördriv: telefonen, teven, datan

Frågor och svar
Det första du gjorde I morse? kollade vem som knacka på fönstret, det var ludvig
Vad åt du sist? ett äppplleee
Tror du på distansförållanden? nja kan väl funka
Vem tänker du på just nu? klura på deru :D
Tror du att personen tänker på dig med? nej
Vart reste du sist? till farmor och farfars stuga, en timme härifrån.
Vad gjorde du igår kväll? spelade spingo med mamma, pappa, linus och farmor ;D
Liknar du din mamma eller pappa? beror på vem man frågar, men pappa mest.
Ler du ofta? tror jag nog
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek har ju skönhet och kreativitet i sej, på nå sätt
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? men såklart!
I vems säng sov du i igår natt? sov i en bäddsoffa
Vilken färg har din tröja? grå också är det en massa paljetter och grejs på den

Sorg

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? jo
Har du någonsin gråtit dig till sömns? nej, jag kan inte både gråta och somna samtidigt. först torka tåren och sen sova.
Gråter du när du skadar dig? haha ibland.. beror på hur ont det gör :o

Lycka
Är du en glad person? antagligen
Önskar du att du var lyckligare? skulle inte skada;d
Är lycka överskattat? nej?
Kan musik göra dig glad? ja!

Kärlek

Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? jajamen
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? annars skulle jag inte säga det ;P
Har du en flick/pojkvän?  nej
Är du nöjd med det? ibland
Är du kär? nä

Hat
Vem hatar du verkligen? hm.. ingen person;D
Har du någonsin gjort en hat-lista? haha många faktiskt ;D
Är du en mobbare? nej tycker jag inte.
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? jahaadu
Har du blivit sviken någon gång? ja, nån gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0