jag klarar ej alltid.

hejsannnnn gott folk :D just nu sitter jag hos isabelle och väntar på att hon ska äta klart. sen ska vi gå ut :). det var roligt med karro igår + idag, vi tjockade mest:D haha, igår åt vi hur mycket choklad som helst och idag åt vi hur mycket chips som helst :$ jättegott, men det känns ju lite i magen sen..
öh, har inget mer att skriva. förutom att imorgon så är det ju midsommar, och jag tror att jag har namnsdag då?:D eller det har jag den 20, men det är ju imorgon.. men på midsommar ska jag till mormor och morfar, det är min familj och mosters familj. så det blir min familj och kusinerna, också ringde morfar och frågade om jag inte kunde ta med isabelle, OCH DET VILLE JAG VERKLIGEN!! :D:D:D så hon ska också med, yippi:D


hihi, hejsvej:)


http://www.tuffft.bilddagboken.se för bilder på min och karros dag, mm bilder då förståss.

Kommentarer
Postat av: limpa

fin bild :D

2008-06-21 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0