jädfdäde

hheejj::)) iiddaagg vaknade jag klockan 8:30, fatta jobbigt. fast jag låg kvar och halvsov till typ halv elva, för då kom pappa in och sa att det var frukost. fikade och gick och la mej igen till typ 12, är fortfarande trött. men måste hinna bli lite pigg, för vid halv fyra, om en timma, så ska jag på laserhallen.. lukas ska ha kalas, pallar inte vara med egentligen men annars blir det ojämna lag. åhå. det är ju kul på laserhallen, minns förra året då kom jag på tredje plats :D på första plats var det wille, och broder linus på andra. jag vart så himla stolt över att jag kom på 3:e plats, fast alla andra var ju typ 4 år yngre så det var väl inte nödvändigt att vara mallig egentligen, haha. fast linus var ju äldre då. och tobias, min kusin, han var lika gammal som linus men han klådde ja:D hihi.
 så ska dit men åh jag orrrrrrrrrrkkkkkkaaarrrrrrrrrr inte, fast det blir säkert askul bara för det. också måste jag ju gå och dra på mej nå svart så jag inte syns. det får man inte glömma. eller så gör jag såhär, att jag tar på mej på vita byxor och en vit tröja och vita skor, och sätter på mej en vit mössa och målar mej vit i ansiktet också lägger jag mej och sover där inte, då kan dom ju inte säga att jag var dålig. bara trött och lite smådum.

äh pallar inte blogga, adjösssssssssssssssssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0