spanien

hej guldklimpar,

hoppas ni har det bra i norden, for har i spanien ar det bara bra. har ju inte de tre sista bokstaverna i alfabetet, men det far ni leva med idag.
tankte inte sitta na mer vid internetcafet, men lukas skulle hit och jag hade inge battre for mej. man gor inte sa mycket har, badar och tar det lugnt. gar ut och kollar lite nan gang ibland sadar. for min del blir det inge havsbad, ar inte sa fortjust i havet.. och nar jag val badade forsta dagen, sa sag jag en san dar rocka simma under mej nar jag simmade pa det djupare. jag fick ju saklart panik for att jag ar as radd for sant under vattnet. och inte sa fortjust i havet heller for den delen.. sa det blir poolen for mej :) men det fick ju inte den basta effekten pa mitt har da, men det ska vi inte tala om nu.
det ar inte sa mycket man kan skriva. spanien ar spanien, ett stokigt land typ. varsta hall-igang stallet! ska inte bo har nar jag blir storre, och har bestamt mej for att sluta med spanskan. eller det var ju ett ar sen jag bestamde det men...


hoppas ni har det fint, nu ar det bara 5 dagar kvar och sen ar jag i sverige igen =)


hejsvej / gröngölingen

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag saknar dej :'( <3

2008-07-31 @ 12:38:56
URL: http://iisaabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0