I SPANIEN

hej, dom har inte de sista bokstaverna i alfabetet sa ni vet.

jag har det bara bra har, fast mitt har har blivit gront av allt klor i POOLEN som vi har pa baksidan av varan "lagenhet". vi bor i en lagenhet da, fast det ar ett hus enligt mej. ett mindre hus =)

under dom har dagarna har vi badat i poolen varje dag, lukas & jag mest da, och i havet 2 dagar i rad. jag badar inte sa mycket nar vi ar vid havet, ar inte sa fortjust i saltvatten. annars har vi varit ute och atit, nyss varit pa kina restaurang =) men nu ska jag inte blogga mer, det kostar pengar..


saknar er! <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

det är skönt att veta att du lever ska du veta! :)<3

2008-07-26 @ 23:00:28
URL: http://iisaabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0