gaaaaaaaah

åh kära nån jag måste bara berätta det här. jag tror aldrig nån har gjort ett sånt hemskt, men ändå sött, spratt på mej. hjälp.

matte ringde mej förut, när jag var med issa, och bad mej ringa upp han för han var tvungen att berätta en sak. jag lånade issas super-mobil, för dom ringer ju gratis från halebop till halebop (y) så jag ringde matte och frågade vad det var.
Matte: - jag ska flytta.
Linda: - VA?!?!?!??!? (ganska så väldigt högljutt..)
M: - ja, till njurunda.. om 5 veckor.
L: - MEN SLUTA DRIV MED MEJ!?!?!?!?!?!

också höll han på sådär, berättade vad gatan hette och hur dom som skulle köpa hans gamla hus såg ut. och riktigt körde på med det där, berättade vilken skola och allt han skulle gå på. och sa att han var i det huset då när han ringde, och skulle sova över där. jag trodde honom såklart inte, jag menar, hur troligt är ett timrå utan en matte a? han lovade och svor på att han skulle flytta. alltså jag skrek ju till stackarn att han skulle sluta driva med mej och allt, men han sa att DET VAR SÅ ATT HAN SKULLE LÄMNA TIMRÅ men ändå lova att vara kompis med mej. och precis när han hade svurit på att han skulle verkligen flytta, så sa han att han bara lurade mej. HAN LURADE MEJ. shit vad lättad jag blev. jag som nästan höll på att gå på det.. sen började han lura mej om att han var med en ko som stod utanför fönstret och massa sånt också..


men puh vad rädd jag vart. sådär kan man ju inte luras :p


haha, hur var eran kväll?

Kommentarer
Postat av: hp

ja den är väldigt oskyldig...



ömma smek /hp

2008-07-09 @ 19:35:39
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0