jaaaaaaapp

alltså jag är sämst. jag får inte berätta varför jag är sämst. eller. dålig början.



förresten så blir det ingen färgning, jag fick välja mellan håret och dansen, det vart dansen. alltså för att lukas fick ett trumset för kanske 7000 eller nåt, och både dansen och färgningen gick på 1000 spänn var. men skitesamma, ingenting är roligt just nu. och ingenting kommer att vara roligt på nån månad, det känner jag på mej.

polar igår var iallafall hur himla kul som helst, typ 4/5 eller nåt. gick med totta, karro & issa, as usual. vi gick ju runt med folk vi träffade där och så också. alltså vi skulle egentligen åkt hem kvart i tolv, men så var det ju så roligt så att vi ringde och sa att vi stannade till tolv. och alltså sista kvarten är mysigast, då är det tryckar låtar =)



nu ska jag gå och göra nåt. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0