lindabindahenriksson

hejsan, och glad alla hjärtans dag i efterskott. wiho. jippi.


dom senaste två dagarna känner jag inte precis för att prata om, men i onsdags var jag iallafall hos claudia. hennes familj är värsta trevliga och snälla =) hih. vi gjorde inte så mkt, slamsade och spelade spel och kollade på tv. vi körde rally på playstation (y) aa shit asså vad jag ÄGER på det =D haha! jag vann faktiskt, claudia också. vi körde mot spelet på lättaste, bästbäst. alltså det är skitkuligt med bilspel, seriöst! mycket roligare än krigarspel, det är inte så roligt alls egentligen. tycker jag då =)

jao. idag har jag nog ingenting att göra, inget särskilt. det är pulkaåkning i ljustorp ikväll för dom som vill dit, jag är inte inräknad. jag pallar inte hitta på så mycket, eller jo, kanske sticka ut med nå kompisar eller nåt. men inte åka pulka och äta tårta.
imorgon ska jag, totta och issa ha oc kväll hos issa, vi ska göra egen pizza ;) haha, göttigt.


aja, hejdå. nu vet ni iallafall att jag lever än.

Kommentarer
Postat av: linus

krigarspel/blodiga spel är WIN aka bäst på alla hjärtans dag

2008-02-15 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0