BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

JAG ÄR INTE DUKTIG PÅ NÅNTING :O ORÄTTVIST! jag ska hitta nåt som jag är duktig på, och sen ska jag  vara duktig på det.



och HAHA! idag när jag och karro kollade runt litegrann i timrå så gick vi (karro) in på "monicas", eller vad den där tant-affären nu heter, så gick karro in ju. jag ba till henne "mej nej karro! palla, här köper typ mormor och sånna kläder". inge fel med att köpa kläder där menar jag, men halllå, ungdomskläder? knappast. och det var typ många tanter där inne, och en ba till karro:

"hallå, vad gör du här?"
karro: "jag tänkte kolla lite på kläder"
tanten: "här finns inget för dej!"
karro: "eh, men jag täkte kolla lite.."
tanten: "men det är inget för dej här, du har väl max storlek 34?!"
dom andra tanterna "jaa, det här är en tant affär."

och hon som var själva "tanten" det var hon som jobbade där inne .x snacka om att skrämma bort kunderna sina:D haha!


Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHA LILLKARRO =D

2008-02-21 @ 19:18:02
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linus

haha bra gjort XD

jag har 1 choklad kaka kvar som jag ska ta imorgon på skolan, reta er lite grann :D

2008-02-21 @ 20:13:09
Postat av: Karolina

Men jag ville ju bara kolla vad det var för affär ju ;)

2008-02-22 @ 15:01:52
Postat av: isabelle

du är duktig på att blogga

2008-02-22 @ 15:37:14
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: chrissi

jo, du är visst duktigt på nåt ; att blogga
=D

2008-02-23 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0