TJAAAAAAAAAAAAAAAAA!

hejdärute, just nu är jag hemma hos janine med jonna. eller snarare, jag är hemma hos banan med päron 8) haha, vi har minsann döpt oss. janine = banan, jonna = päron, linda = kiwi. haha, alltså är vi fruktsallad. åh vad avis ni vart nu va! närå.
just nu håller janine på... NEJ! just nu håller bananen på att fixa päronets hår, hon ska ha korkskruvar. hon ser ut som en ängel :') fast banan säger att hon är ett svart får, för hon tänkte på änglar som ljushåriga. OCH VEM ÄR LJUSHÅRIG DÅ (A)(A) haha.. sen är det min tur att sätta mej i "frisör stolen", banan är värsta frissan! hon fixade håret på oss igår också, vi sov här. jag drog hit efter jag varit med tanja, chrissi och andré. först så åt dom mat, och sen gick vi ut. det var ingen ute och ingen verkade vilja gå ut heller ;( fast sen hittade vi bubbas på fotbolls plan, så då fick han va med oss :D vi gick in vid halv ett, för vi hämtade packning hos mej också. så åt vi glass, chips, choklad och såg på film. hancock, den var väl sådär ;p det var väl inget fel på den men jag fattade inte handlingen riktigt. eller äh, vi såg iallafall på den. sen vart vi så trött så vi gick och la oss på en gång. förutom janine som låg och pratade med oss (för sej själv). heheh..
vi vaknade vid halv tolv idag. och janines... nej nu kom jag ifrån det! och BANANS katt chili och lekte med mina tår en massa också :o också hade han slickat på janines.. nu  ger jag upp, janine och jonna får dom heta i det hära inlägget. han hade slickat bort mascaran på janines ögonfransar, haha.
och idag vet vi inte vad vi ska hitta på :) jag vet iallafall att ikväll ska jag vara med karro. vi lyckades hitta en tid att va med varann innan lovet va slut :D tjoho :)



2 dagar kvar till skolan.





pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0