asdfghjkjhgfdsasdfghjkjhgfdsa , knäck den koden issa ;)

hallihallå alla,

nu är timrå ute ur elitserien, moahahaha, byebye :D och issa är ute ur timrå, det är inget att skratta åt. och karro är också ute ur timrå, och på söndag far typ 100 st ut ur timrå. typ alla far till fjällen ju! åhå, jag vill också! vill åka och lära mej hoppa med min snowboard. aldrig att jag gör det här när alla jag känner kan titta på, haha... och dessutom är skönviksbacken död snart. ute alltså, eller alltså. DEN HAR SMÄLT BORT SNART. skönt men ändå inte, alltså jag vill såklart ha sommar, nån som har gått miste om det?, men samtidigt så vill jag ha kvar backen. det är så kul med backen! och haha, på sommaren ska jag cykla! alltså jag är sämst på cykla, också har jag typ en tönt cykel. det är en sån där som yngre tycker är ball. jag vill ha en bmx :D alltså dom är frän, nu har jag typ en mountain bike :O

alltså det är värst på våra svenska-timmar. och det är kul ibland, bara att jag alltid är UTSATT då. fast det är jag väl oftast men iallafall. men vad det var om idag det skriver jag inte. byebye. aj. jag har ont på mina ben för att kenny och anton silar sudd på dom jämt, eller alltså nu gör det ju inte ont, men då gör det ont ;D men det är faktiskt kul, ibland. OCH VETNI?! jag har blivit värsta bra på kasta! eller alltså nej, jag fortfarande kass, men litelite duktigare har jag blivit, behöver bara sikta kanske 10 sek, förut var det kanske 29 eller så. så jag är proffs nu.


men alltså, allt blir så kort :O


måste snacka med nina  ,, adjö :D


Kommentarer
Postat av: isssssa

jag kan koden :D:D

2008-04-04 @ 21:00:31
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linda

haha, vad har du kommit fram till då?:D

2008-04-08 @ 12:18:07
URL: http://lindahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0