rubrik:LOL

aa tjenare tjenare! Jag är lite full idag kan man tro, men jag ska försöka samla mej.
Det är typ 3 stycken som har påpekat att jag skriver och pratar som två olika människor. Tur de, för jag kan inte stava till allt jag säger.
nej men det är så att när man sitter ensam här nere och ska blogga, då samlar man sej mer och liksom.. lugnar ner sej om ni fattar. Så är det i alla fall för mej. För om du inte har träffat mej utan bara läst min blogg, så har du fått en annan bild av mej än den jag är.
Alltså så kan man inte döma människor innan man träffat dom.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. typ.. ja, lite smått och gott kanske!
Totta och sophie vann inte karokien på polar, det gjorde en annan tjej. Hörde inte henne, men hon tycks ha varit väldigt duktig. Annars så var det inte så bra med två dans golv med olika stilar, för då var det så utspritt. Och ja.. det var ett dans golv med bra hiphop och ett dans golv med så där pop och party typ. Vet knappt om jag har skrivit att det var lögdö marknad heller.. men det har det varit och det gick bra och det var kul, jag och sophie blev kompisar igen och allt slutade gott =)
sen så.. jo, det var ju KM idag också =D gick omkring där med min mobbade lugg gömd i en mössa och alla glodde på min über coola blå slinga, haha ;) men när man går där med mössa så är det ju klart att folk undrar varför eller så går dom bara och drar av den, det är sånt man får leva med. Men när dom sen springer iväg med den så man får jaga dom! Haha, skoj de ;) och särskilt oliver och kenny sprang iväg med den, men då fick jag tag i olivers sko som han tappade och gjorde typ 7 knutar på den, men han lyckades (tyvärr) att få upp dom. Och ja, förresten!! Det var BÄST! Gissa vem som var där?! Jo, MAGNUS ROSDAHL!<3<3<3 gamla lärarn, och shit vad jag saknat honom! Han är bara helt enkelt bäst. Ja, han är bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst! Stackars dom som stannade kvar på skolan och inte var med på km, för mange var där! Eller, sudda sudda sudda. Fick nyss höra av andré att mange hade varit på skolan också ;)
Ska nog inte blogga så mkt mer, för jag måste gå och sova i tid, så himla trött efter bara dom här tre dagarna på veckan :D
För i måndags så var det elevens val på skolan, och jag mfl fick gå upp till tysktorpet (och det kanske inte var bajs på väggarna som jag påstod, ändå..) och lite sånt där. Det var jätte kul! Men det var ju en bit dit, så jag har alltså gått rätt mkt den dagen. Plus att jag var i hemma gymmet innan jag for och klippte mej
På tisdag var det också elevens val, och då skulle vi orientera oss från laggarbergs skola till timrå sok med hjälp av en karta. Jag gick med karro och det gick jätte bra, bara det att det var rätt jobbigt men skita kul! Sen så hade jag orientering igen på förmiddagen. Alla utom issa och robin fick gå runt med två farbröder och lyssna och lära oss om hur man lärde sej att läsa karta osv. För issa och robin dom fick springa orienteringen dom, men det så bra ändå =) På eftermiddagen så hade jag scoututmaning. Det var kul det med, vi fick elda och bygga och lite sånt där. Utmaningar och små tävlingar. Det gick inte precis kung, men ändå =D
Och idag var det då km. Sen så kom jag hem. Och jag och issa vi gick hem från grytan - stolt ;) sen så skejtade jag och issa ikväll, och när jag satt ner på brädan min (måns planka heter den) så typ.. tappade jag balansen och skrapade mej lite här å där. Kul för issa, som fick sej ett gott skratt ;D
Också måste jag bara seja attt jag blir så hiiimla glad när folk läser min blogg och kommenterar och sånt, det värmer =) hihi, tack ni är bäst (A)

men nu ska jag checka runt lite, och sen blir det sova sova säng säng säng!
HEJDÅ ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0