kärleksblogg :)<3

jag vill inte vara nån annan än jag :) det är nog den härligaste tanken på hela jordklotet, att vara nöjd med den man är liksom, typ. men visst, alla har väll dagar då man hatar sej själv. "jag är så ful, fet, hemsk, elak och ingen tycker om mej!!" osv. men det finns ju alltid nån som tycker om dej! det finns alltid nån på ens sida! om det inte är nån människa på hela jordklotet som är på din sida ändå (ja, då har man ju otroligt otur), så finns det ju alltid Gud, haha:D han funkar finfint, och hans kärlek är ju större än varenda människa på hela jordens kärlek tillsammans :) och utan kärlek så funkar det inte helt enkelt! alla älskar väll ändå något. typ.. jag älskar mina kompisar, min familj, människorna, gatan, sverige, timrå, min skateboard osv.. ja, det finns så himla mkt som man håller kär! liksom, jag älskar ju akons musik också. och det är ju också kärlek. liksom. så är det mina vänner =) ja, alltså jag sitter och lyssnar på akon som vanligt, han är så bra, jag kärlekar hans låtar =) haha!
men nu vill jag byta samtals ämne. men jag vet inte vad jag ska skriva om annars.. typ att klockan är 00.22 och jag måste gå och lägga mej? eller jag måste ju inte, men jag vill! också vill jag ut och busplinga med nåra.. jag och fanny var ute och skulle ragga med nåra folk, men vi förblev ensamma, och tur det, för vi hade värsta kul :) bara det att hon fick typ ont i foten och började frysa, så hon fick mina skor OCH min kofta, så då fick jag gå och töja ut hennes smal skor, och frysa om armarna ;D haha, men vad gör man inte :)
men imorron då.. då ska jag typ... jag vet inte, jag skulle egentligen vart med nína, eller det var inte bestämmt då, men hon skulle ringa mej ikväll. men jag får väll hitta på nåt! jag tror att jag cyklar eller går ner till centrum med nån och kanske köper en glass eller nåt. eller nej! jag kan köpa jooordgubbar :D men dom är ju inte sköljda.. menmen. nu är det smack that, i love den sången :D även om den är lite gammal nurå, men den är kung! det är värsta bra med akons hemsida att man kan lyssna på typ 4 låtar om och om igen, och man lessnar ju inte på dom heller eftersom att dom är så bra! smart va? =) haha!

ska sleeepa, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0