HEJLINDAHENRIKSSON, även kallad Gris =)

guud vad du glor asså på när jag skriver! Bra, nu går du och sätter dej nån annan stans så jag får skriva ifred. Jag håller med, min mobil är faktiskt lite rolig. Jag tog tyvärr bort videoklippet på när du pratade i telefonen.. Men bilderna har jag kvar. Alltså ni som läser fattar väl ingenting, men Lindahenriksson även kallad Gris ska sova hos Isabellebergman även kallad Apa. Men nu fortsätter jag att skriva.
Lindas blogg är rolig att läsa. Det har den alltid varit. Den är så rolig! hah, blablbla vad jag babblar!
Ibland så brukar Lindahenriksson även kallad Gris få ett utbrott. Ganska länge sen nudå, men jag längtar inte till nästa.. Också har hon hittat en ny leksak på drakstaden, en borrmaskin som hon borrar i sin sko med. Som hon har på foten asså! Jag vet, nu ska jag beskriva Lindahenriksson även kallad Gris litegranna;

VILD
ROLIG
BUSIG
GAPSKRATTANDE
BLOGGANDE
ICKE NORMAL
SKATEBOARDÅKARE
HON ÅKER SLALOM OCH SNOWBOARD OCKSÅ
OCKSÅ HAR HON FAKTISKT LÄRT SEJ ATT CYKLA
HON GILLAR INBAKADE FLÄTOR
HON TYCKER HON SJÄLV ÄR KONSTIG
SPRALLIG
KONSTIG
HON LYSSNAR PÅ NÅN MUSIK SOM TVÅ BRÖDER SJUNGER
NIKESKOR
GRIS
BAJSLINDA
BARNSLIG

HON HAR EN FAMILJ
HON VILL KLÄTTRA I TRÄD IGEN TILL SOMMAREN
SKA FLYTTA TILL MERLOSLOTT MED ISSA NÄR DOM BLIR STOR, vilket dom aldrig blir
HAR EN STOR DRÖM OM ATT BLI SKÅDIS
HON SKA INTE ÄTA EN GODIS PÅ RESTEN AV 2007
HON LÄNGTAR TILL JUL


kommer inte på något mer nu.. haha ni trodde väl inte att det är Lindahenriksson även kallad Gris som har skrivit hela det är inlägget? isåfall har du heelt fel. För, det har jag , isabelle bergman skrivit! =)
Men jag tror inte linda tycker ja är så social nu. Som bloggar och är inne på msn och hela skiten, så jag måste nog sluta nu. Fast linda kollar ju på videoklipp ioförsej..

GOD JUL! ps. 22 dagar kvar.

/ISABELLE BERGMAN


Kommentarer
Postat av: linda

tyvärr så stämmer inte allt issa!

2007-12-04 @ 13:17:05
Postat av: isabelle

som vaad?

2007-12-05 @ 15:24:51
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0