SEPPPPPPPE DAG !

[ kl. 8.00 ]
hej nu är jag på skolan och hela dagen är helt sepe förstörd! Allt går fel. Jo jag hann få i mej frukost innan jag och issa cyklade i väg till skolan. Och i natt så vaknade jag halv tre och kunde inte somna om förens typ fyra.. :S
Nu ska jag skriva nåt riktigt hemskt för att göra det lite mer dramatiskt för patrik som står och läser. Mohahahaha.. men åh jag har inget hemskt att berätta. Jag kunde inte somna, jag har bara en praodag, det kommer att bli trist på polar för att vi bara är tre st, jag vet inte vart karro är men hon kommer nog snart.. just hon praoar sa issa. Suuug. Jag ska praoa på papperskungen imorron me issa, vi ska väll få öppna lådor och sopa å sånt skit. Kuuuwl. Men dom säljer ju pang pang så jag vill få xD have to run. Skriver när jag kommit hem ! pyss *


[ kl. 12.20 ]
hej igen. Kom hem tidigare än väntat. Mådde illa på skolan och fick åka hem. Sa jag inte att den här dagen var sämst ? aaaop--
vet knappt vad jag ska skriva, händer INGENTING i mitt liv just nu.. men det var väll länge sen det hände nåt kul. Liksom, jag kan inte skriva om någonting! Har inte bråkat lr nåt med nån på sju tusen år. Det händer ingenting. Joo, musikalen är ju på onsdag (: men jag har nog nämnt det ett antal ggr... och.. jag ska praoa på papperskungen imorrn.. har också nämnt det.. ska på polar på lördag.. det har jag också nämnt.
Men jag fyller i alla fall år om 144 dagar! Inte illa ska jag seja. Vet knappt vad jag önskar mej, men palla x]
alltså jag hatar mitt hår. Jag är inte nöjd med frillan som mamma klippte, vadå som att hon skulle kunna klippa nån va.. nä, nu vet jag det. Eller hon kan klippa rakt, men INTE klippa upp som jag vill. Kortaste uppklippet är väll typ 8-9 cm långt nu. Jag som hade klippt det ba 3-4 cm, men det är jag faktiskt lite tacksam över. Att det har växt ut alltså. Uppklippet stod liksom upp :P
ska kila nuja, adjooooss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0