Krossar hjärtan på rutin



Ligger i sängen och vågar inte röra mej, har så ont i magen så jag tror jag kommer spy! Eller jag är så säker på att jag kommer göra det så jag har en hink bredvid mej.

Skulle va skönt att va sjuk ett tag men mindre skönt att va sjuk i magsjuka..

Aja. Som vanligt sov man så länge det gick imorse, tjugo minuter innan bussen kom steg jag upp! Eller steg upp gjorde jag inte men jag vaknade då. Lite stressigt, lite störande. Speciellt när jag hade planerat in en dusch :o den hade jag tänkt att ta nu men kan ju inte komma ur sängen dirr..

Köpte dessutom lite godis förut också. Då kan man inte äta det heller då, åh
Skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0