fjortistiderna

Ojjjj vad klockan springer iväg, inte ens hunnit duschat :o får somna lökig och göra det på morgonen imorgon istället. Har haft ganska trevligt här vid datorn senaste tiden, hittade massa gamla fjortisbilder på lilla mej haha! Vissa var ju ganska söta men andra vet jag inte hur jag ska reagera på. Önskar att jag kunde prata med Linda för två år sen och berätta för henne hur bra hon kommer få det, vilka fina vänner hon kommer ha och att hon visst kommer få tillbaks sin Ponthus!

Tänkte att jag kunde bjuda på några bilder, bara för att liksom!


Här undrar man ju mest som gick snett. Fytusan vad pinsamt..!



Här har vi värsta nånsin. Såhär kom jag och linnéa på skolan :):):):)
hahah♥


Kommentarer
Postat av: sara

hur träffades du och din kille? bråkar ni ofta och har ni gjort slut nångång ?

2011-02-22 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0