trååååkiiiiiiigt



Jag tänkte väl att de skulle bli skönt att sitta hemma såhär en hel dag för de händer ju aldrig, men neeejjj de är INTE kul :o jag blir stingslig och även om vi ha huset fullt så måste jag ut!! Men då är jag osocial såklart, hm.. känner mej lite små taskig som mest suttit härinne på mitt rum men jag känner mej inte fullt frisk heller. Eller jo de gör jag väl, men jag ha ont i huvve. Åhhhhh :(

Snart kommer jag få sån ångest så jag följer med min bror på bandyn .. eller näää så långt kommer de nog inte gå men va ska jag göra då? :o

Kommentarer
Postat av: johanna

ja fyfan va ja hata söndagar dom borde ju slaktas också :O:O:O

2010-01-24 @ 19:12:20
URL: http://johannaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0