lost

GODMÖöööRRRnnn

Jag missade min skjuts till skolan idag bara för jag va så trött och sov vidare, huhu. De här är mitt nya löfte, att jag måste gå och lägga mej innan tio varje dag. Förutom om nån kompis är här då, men annars så :) jag skulle iallafall ta bussen till skolan, men den skulle jag och ha missat så jag ska få skjuts med mamma :) läju inte komma i tid då, hahah.

Nu håller jag på fixa lite låtar för jag är less på typ alla på min mobil förutom typ 3-4 stycken.. så nu behövs de nytt material ;)

Idag hänger karro med mej hem efter skolan, sen runt sju går vi ner till etic för vi ska testa på yoga :d haha, undra om de är nå kul då! Man kan ju alltid hoppas.

Aja, h e j d å !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0