linddddäää


Fast de ser mycke svartare ut i verkligheten, lovar!!

Güd dag , ha vare äckligt trött idag kan jag lova! Och den mest använda meningen under dagen ha lätt vare
"tack, men de vart för mörkt". Men de se mycke finare ut på bilderna! Jaja, jag är nöjd iallafall :) nu äre bara hårförlägningen som saknas. För den ska jag ha!

Känner att egentligen skulle jag vilja skippa teatern och allt idag och bara ta de lugnt och kanske sooova .. nog för att jag aldrig somnar på dagtid, men jag kunde ju fått försöka. Ha verkligen tjockat sen jag kommit hem.. först åt jag rostat, sen tog jag fram tacco chips & dipp sen vi åt taccos och dippade. Fettis :o tänkte göra sockerkaks smet men jag vill inte äta mer sånt nu.

Vet inte va jag ska göra fram tills klockan blir sex, då kommer karros pappa och hämtar mej så far vi på öppet hus på timrå gymnasium. Rummet skulle behöva städas men jag orkar seriöst inte! Så jag skiter i de idag me, drar ut på de lite till.

Aja skriver när jag känner att jag har nått att skriva,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0