how to save a life

Men god kväll , inte visste jag att jag skrev ett inlägg förut? Hahaha :)

Jag har varit med ponthussss, vi ha ätit. Som vanligt, haha, så såg vi på paranomy activity än en gång, den är väl äcklig och så men de tog ganska snabbt att se den för ponthus ville inte se själva filmen utan bara när de va läskigt :o sagt och gjort, sen när den är slut så slocknar såklart datan efter ett tag så jag vet inte alls ja, vart bra rädd iallafall. Sen vare fight! Och nån gång därimellan gick vi ut med lukas och smällde pangpang, måste man ju göra såhär när de är nytt år liksom. Så hade vi dragraketer, alltså sånna man drar i så de smäller. De jag inte hade räknat med var ju att de vart skräp efter dom, och vi körde dom på mitt rum.. jag som redan hade dammsugat! Hahaha.

Imorn ska jag va med linnéa :) vet inte när eller vad vi ska hitta på, men de visar sej väl,

men nu ska jag sova minsann.


sötnoooos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0