hooome

Hahah hårdingar,

nu är jag hemma igen. De gick väl helt okej, eller jo de gick väl bra för mej :) karro, madde, moa och elin va också där så vi åkte väl lite med dom jag och claudia. De är lite jobbigt i ena benet för mej, de jag få trampa mej fram med medans de andra benet är fastspännt. De är inte sista gången jag åker den här sesongen, nån gång mer ska jag ju åka också :)

Vart bara så trött och hungrig så nu sitter jag och äter mussla, sen ska jag ta mej ett bad tror jag. Skönit. Ponthus ska komma hit nån gång senare också, få väl se när han dyker upp :)

Nej men nu ska jag fortsätta äta den brända musslan (y)
och jag hoppas ni förstår att jag inte äter en mussla, utan de är henrikssons ord för toast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0