hoho

de stinker yoghurt i hela mitt rum, usch! hatar lukten, inte gillar jag yoghurt nå särskilt heller men ändå är de jag som ha pekat vilken dom skulle köpa.. men de va en söt förpackning! sa aldrig att jag ville äta de :) nu väntar jag på ponthus, han sa att han va påväg hit och säg inte att han går :o:o de är ju värsta snöstormen, tyckte de va illa nog att gå från busshållplatsen som är as nära. haha och bussen gick de ju inge vidare för heller, den kunde inte stanna i uppförsbacken så alla som bor i nedre edsgården fick gå från övre HAHA!

så åt jag korv me bröd på lunchen, köpte de på sibylla. fattar inte varför, jag gillar inte ens korv ;o fick för mej att jag gillade sibylla korv men så vare inte!

 nu är ponthus här , adjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0