fluortanten

Sådär ja, då va man nyduschad också. De va ju inte helt fel!

Också frågade karro mej om jag ville hänka på badhuset imorn, fan va skoj :D de gör ja! Älskar att bada, så de blir skit bra de. As länge sen jag va där, måste vart i åttan nån gång.

Och nu ska jag göra de enda som är roligt och man kan göra på den här datan,
SITTA OCH GÖRA OM BILDER PÅ PICNIK!
Hah! Har ju kommit på att de är skit kul :D bara de att de inte gå att ladda över bilder till bloggen eller bilddagboken för jag har ju krånglat så mycket mellan google chrome och vanliga internet så jag får väl helt enkelt skylla mej själv och leva med de, för jag kan ju inte göra nått oteknisk som jag är.

Neejdå, jag är ganska teknisk faktiskt.

Också måste jag fixa håret och så,
oj nu vart de fullt upp!
pööösssäääännnnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0